Toelichting bij COM(2007)388 - Wijziging van Verordening (EG) nr. 397/2004 tot instelling van een definitief antidumpingrecht op de invoer van katoenhoudend beddenlinnen uit Pakistan

Dit is een beperkte versie

U kijkt naar een beperkte versie van dit dossier in de EU Monitor.

ACHTERGROND VAN HET VOORSTEL

Motivering en doel van het voorstel


Dit voorstel betreft de toepassing van Verordening (EG) nr. 384/96 van de Raad i betreffende beschermende maatregelen tegen invoer met dumping uit landen die geen lid zijn van de Europese Gemeenschap ("de basisverordening") in het kader van de procedure betreffende de invoer van katoenhoudend beddenlinnen uit Pakistan.

Algemene context


Dit voorstel past in het kader van de tenuitvoerlegging van de basisverordening en is het resultaat van een onderzoek dat werd verricht in overeenstemming met de materiële en procedurele eisen van de basisverordening.

Bestaande bepalingen op het gebied van het voorstel


Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad i tot instelling van een definitief antidumpingrecht op de invoer van katoenhoudend beddenlinnen uit Pakistan.

Samenhang met andere beleidsgebieden en doelstellingen van de EU


Niet van toepassing

1.

Raadpleging van belanghebbende partijen en effectbeoordeling



Raadpleging van belanghebbende partijen



De indieners van het verzoek en de bedrijfstak van de Gemeenschap zijn in kennis gesteld van de bevindingen van het onderzoek en zijn in de gelegenheid gesteld hun opmerkingen in te dienen.

Bijeenbrengen en benutten van deskundigheid



Er behoefde geen beroep te worden gedaan op externe deskundigheid.

Effectbeoordeling


Dit voorstel vloeit voort uit de tenuitvoerlegging van de basisverordening. De basisverordening voorziet niet in een algemene effectbeoordeling, maar bevat wel een uitputtende lijst van factoren die moeten worden beoordeeld.

2.

Juridische aspecten van het voorstel



Samenvatting van de voorgestelde maatregel


Bij Verordening (EG) nr. 397/2004 heeft de Raad een definitief antidumpingrecht ingesteld op de invoer van katoenhoudend beddenlinnen uit Pakistan. Gezien het grote aantal producenten/exporteurs werd tijdens het daaropvolgende nieuwe onderzoek een steekproef samengesteld. Dit onderzoek resulteerde in Verordening (EG) nr. 695/2006 van de Raad, waarbij nieuwe individuele rechten, variërend van 0% tot 8,5%, werden ingesteld. Andere medewerkende ondernemingen die niet in de steekproef zijn opgenomen, werd een gewogen gemiddeld recht van 5,8% opgelegd. Op grond van artikel 1, lid 4, van Verordening (EG) nr. 397/2004 kunnen Pakistaanse producenten/exporteurs die voldoen aan de in dat artikel genoemde criteria op dezelfde manier worden behandeld als de medewerkende ondernemingen die niet in de steekproef zijn opgenomen ("behandeling als nieuwe producent/exporteur"). Achttien Pakistaanse ondernemingen hebben om een behandeling als nieuwe producent/exporteur verzocht en gevraagd hun naam toe te voegen aan de lijst van ondernemingen waarop het gewogen gemiddelde recht van 5,8% van toepassing is. De Raad wordt derhalve voorgesteld zijn goedkeuring te hechten aan bijgaand voorstel voor een verordening, die in het Publicatieblad van de Europese Unie moet worden bekendgemaakt.

Rechtsgrondslag


Verordening (EG) nr. 384/1996 van de Raad van 22 december 1995 betreffende beschermende maatregelen tegen invoer met dumping uit landen die geen lid zijn van de Europese Gemeenschap ("de basisverordening") i.

Subsidiariteitsbeginsel


Het voorstel betreft een gebied dat onder de exclusieve bevoegdheid van de Gemeenschap valt. Het subsidiariteitsbeginsel is derhalve niet van toepassing.

Evenredigheidsbeginsel


Het voorstel is om de volgende reden(en) in overeenstemming met het subsidiariteitsbeginsel:

Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad tot instelling van een definitief antidumpingrecht op de invoer van katoenhoudend beddenlinnen uit Pakistan, gewijzigd bij Verordening (EG) nr. 695/2006 van de Raad, laat geen ruimte voor nationale besluitvorming.

Beschrijving van de wijze waarop de financiële en administratieve lasten voor de Gemeenschap, de nationale, regionale en plaatselijke overheden, bedrijven en burgers zoveel mogelijk worden beperkt en hoe zij in verhouding staan tot het doel van het voorstel: niet van toepassing.

Keuze van instrumenten



Voorgesteld instrument: verordening.

Andere instrumenten zouden om de volgende reden(en) ongeschikt zijn: de basisverordening voorziet niet in andere mogelijkheden.

3.

Gevolgen voor de begroting



Het voorstel heeft geen gevolgen voor de begroting van de Gemeenschap.

1. Voorstel voor een

VERORDENING VAN DE RAAD

tot wijziging van Verordening (EG) nr. 397/2004 tot instelling van een definitief antidumpingrecht op de invoer van katoenhoudend beddenlinnen uit Pakistan

DE RAAD VAN DE EUROPESE UNIE,

Gelet op het Verdrag tot oprichting van de Europese Gemeenschap,

Gelet op Verordening (EG) nr. 384/1996 van de Raad van 22 december 1995 betreffende beschermende maatregelen tegen invoer met dumping uit landen die geen lid zijn van de Europese Gemeenschap ("de basisverordening") i,

Gelet op artikel 1, lid 4, van Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad van 2 maart 2004 i tot instelling van een definitief antidumpingrecht op de invoer van katoenhoudend beddenlinnen uit Pakistan,

Gezien het voorstel van de Commissie, ingediend na raadpleging van het Raadgevend Comité,

Overwegende hetgeen volgt:

A. VOORAFGAANDE PROCEDURE

Bij Verordening (EG) nr. 397/2004 heeft de Raad een definitief antidumpingrecht ingesteld op de invoer van katoenhoudend beddenlinnen, vallende onder de GN-codes ex 6302 21 00 (TARIC-codes 6302 21 00 81, 6302 21 00 89), ex 6302 22 90 (TARIC-code 6302 22 90 19), ex 6302 31 00 (TARIC-code 6302 31 00 90) en ex 6302 32 90 (TARIC-code 6302 32 90 19), van oorsprong uit Pakistan. Voor alle ondernemingen die het betrokken product naar de Gemeenschap uitvoeren, werd een voor het gehele land geldend antidumpingrecht van 13,1% ingesteld.

Bij Verordening (EG) nr. 695/2006 heeft de Raad in mei 2006, na een gedeeltelijk tussentijds nieuw onderzoek op eigen initiatief op grond van artikel 11, lid 3, van de basisverordening, Verordening (EG) nr. 397/2004 gewijzigd en nieuwe rechten variërend van 0% tot 8,5% ingesteld. Gezien het grote aantal medewerkende producenten/exporteurs werd een steekproef samengesteld.

Aan de voor de steekproef geselecteerde ondernemingen werd het tijdens het nieuwe onderzoek vastgestelde individuele recht toegekend, terwijl aan de andere medewerkende ondernemingen die niet in de steekproef waren opgenomen het gewogen gemiddelde recht van 5,8% werd toegekend. Ondernemingen die zich niet kenbaar maakten of geen medewerking verleenden aan het onderzoek werd een recht van 8,5 % opgelegd.

Op grond van artikel 1, lid 4, van Verordening (EG) nr. 397/2004 kunnen Pakistaanse producenten/exporteurs die voldoen aan de in dat artikel genoemde criteria op dezelfde manier worden behandeld als de medewerkende ondernemingen die niet in de steekproef zijn opgenomen ("behandeling als nieuwe producent/exporteur").

B. VERZOEKEN VAN NIEUWE PRODUCENTEN/EXPORTEURS

Achttien Pakistaanse ondernemingen verzochten om een behandeling als nieuwe producent/exporteur.

Om te bepalen of elke indiener van een verzoek voldoet aan de in artikel 1, lid 4, van Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad genoemde criteria om als nieuwe producent/exporteur te worden behandeld, werd een onderzoek uitgevoerd en werd nagegaan of hij:

- de in overweging 1 hierboven beschreven producten in de periode van 1 april 2003 tot en met 31 maart 2004 niet naar de Gemeenschap heeft uitgevoerd,

- niet verbonden is met een exporteur of producent op wie de in die verordening vastgestelde maatregelen van toepassing zijn, en

- het betrokken product naar de Gemeenschap heeft uitgevoerd na het onderzoektijdvak waarop de maatregelen zijn gebaseerd of een onherroepelijke contractuele verplichting voor de uitvoer van een aanzienlijke hoeveelheid naar de Gemeenschap is aangegaan.

Er is een vragenlijst gestuurd naar alle indieners van een verzoek, aan wie ook is gevraagd om bewijsmateriaal te verstrekken waaruit blijkt dat zij aan de drie bovengenoemde criteria hebben voldaan.

Aan producenten/exporteurs die aan deze drie criteria voldoen, kan het recht worden toegekend dat van toepassing is op de medewerkende ondernemingen die niet in de steekproef zijn opgenomen, m.a.w. 5,8%, overeenkomstig artikel 1, lid 4, van Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad.

C. BEVINDINGEN

ONDERNEMINGEN DIE EEN ONVOLLEDIG ANTWOORD HEBBEN VERSTREKT

Acht Pakistaanse ondernemingen die om een behandeling als nieuwe producent/exporteur hadden verzocht, hebben niet op de eerste vragenlijst geantwoord. Daarom kon niet worden nagegaan of deze ondernemingen aan de in artikel 1, lid 4, van Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad genoemde criteria voldeden en bijgevolg moest hun verzoek worden afgewezen. Deze ondernemingen werden ervan in kennis gesteld dat hun verzoek niet in aanmerking kon worden genomen en zij werden in de gelegenheid gesteld om hierover opmerkingen te maken. Er werden geen opmerkingen ontvangen.

Drie Pakistaanse ondernemingen die de vragenlijst onvolledig hebben beantwoord, hebben op het verzoek om nadere toelichting niet gereageerd. Bijgevolg konden de antwoorden van deze ondernemingen niet worden geanalyseerd en kon niet worden nagegaan of zij aan de in artikel 1, lid 4, van Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad genoemde criteria voldeden. Hun verzoek moest derhalve worden afgewezen. Deze ondernemingen werden ervan in kennis gesteld dat hun verzoek niet in aanmerking kon worden genomen en zij werden in de gelegenheid gesteld om hierover opmerkingen te maken. Er werden geen opmerkingen ontvangen.

ONDERNEMINGEN DIE EEN VOLLEDIG ANTWOORD HEBBEN VERSTREKT

Voor vier Pakistaanse producenten/exporteurs is na beoordeling van de verstrekte informatie gebleken dat deze voldoende bewijzen hadden verstrekt dat zij aan de drie in artikel 1, lid 4, van Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad genoemde criteria voldoen. Daarom kan aan deze vier producenten het recht worden toegekend dat van toepassing is op de meewerkende ondernemingen die niet in de steekproef zijn opgenomen (m.a.w. 5,8%), overeenkomstig artikel 1, lid 4, van Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad, en kunnen zij aan de lijst van producenten/exporteurs in de bijlage bij die verordening worden toegevoegd.

Eén Pakistaanse onderneming kon niet aantonen dat zij het betrokken product na het onderzoektijdvak naar de Gemeenschap had uitgevoerd, noch dat zij onherroepelijke contractuele verplichtingen voor de uitvoer van een aanzienlijke hoeveelheid naar de Gemeenschap was aangegaan. Deze onderneming had sinds het onderzoektijdvak producten uitgevoerd waarvan zij beweerde dat het om het betrokken product ging maar zij had haar uitvoer niet als het betrokken product onder de in de bovenstaande overweging 1 genoemde GN-codes gedeclareerd. Deze onderneming werd verzocht aanvullend bewijsmateriaal te verstrekken ter staving van haar bewering dat het bij deze uitvoer inderdaad om het betrokken product ging. Er werd geen aanvullend bewijsmateriaal ontvangen. Deze onderneming werd medegedeeld dat indien zij geen aanvullend bewijsmateriaal verstrekte, haar verzoek niet verder zou worden behandeld, en zij werd in de gelegenheid gesteld hierover opmerkingen te maken. Er werden geen opmerkingen ontvangen. Daarom kon niet met zekerheid worden vastgesteld of deze onderneming het betrokken product na het onderzoektijdvak had uitgevoerd en derhalve voldeed aan het derde criterium in artikel 1, lid 4, van Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad; haar verzoek om behandeling als nieuw producent/exporteur moest bijgevolg worden afgewezen.

Eén Pakistaanse onderneming kon niet voldoende bewijsmateriaal verstrekken ter staving van haar bewering dat zij het betrokken product gedurende het oorspronkelijke onderzoektijdvak niet had uitgevoerd. Deze onderneming diende geen gedetailleerd bewijsmateriaal in betreffende haar verkoopactiviteiten tijdens en vóór het onderzoektijdvak, hoewel daarom ten behoeve van het onderzoek herhaaldelijk werd gevraagd. Daarom kon niet worden vastgesteld of deze onderneming inderdaad een nieuwe producent/exporteur was die voldeed aan het eerste criterium in artikel 1, lid 4, van Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad, en bijgevolg moest haar verzoek worden afgewezen. Deze onderneming werd ervan in kennis gesteld dat haar verzoek niet verder in aanmerking kon worden genomen en zij werd in de gelegenheid gesteld om hierover opmerkingen te maken. Er werden geen opmerkingen ontvangen.

Eén Pakistaanse onderneming kon niet aantonen dat zij een producent was van het betrokken product. Deze indiener van een verzoek voldeed bijgevolg niet aan het basiscriterium een producent/exporteur te zijn en zijn verzoek kon derhalve niet verder in aanmerking worden genomen. De onderneming werd van de afwijzing op de hoogte gesteld en heeft hierover geen opmerkingen gemaakt.

Alle indieners van een verzoek en de bedrijfstak van de Gemeenschap zijn in kennis gesteld van de definitieve bevindingen van het onderzoek en zijn in de gelegenheid gesteld hun opmerkingen in te dienen. Naar aanleiding van de mededeling van feiten en overwegingen beweerden enkele indieners van een verzoek dat zij op de brieven en vragen om inlichtingen van de Commissie niet hadden geantwoord omdat zij de desbetreffende correspondentie niet hadden ontvangen dan wel die correspondentie om interne organisatorische redenen niet konden behandelen. De correspondentie werd nogmaals gecontroleerd en er werd geconcludeerd dat deze beweringen ongegrond waren. Bovendien kan de niet-medewerking van een onderneming niet door interne organisatorische problemen worden gerechtvaardigd. Eén onderneming vroeg haar argumenten opnieuw te bekijken. Die onderneming verstrekte echter geen argumenten of bijkomende informatie die tot een wijziging van de bevindingen zouden kunnen leiden. Geen van de betrokken ondernemingen heeft bewezen aan de relevante criteria te voldoen. Hun argumenten werden derhalve afgewezen.

D. CONCLUSIE

Gezien de in de bovenstaande overweging 11 genoemde bevindingen voldoen vier Pakistaanse producenten/exporteurs aan de in artikel 1, lid 4, van Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad genoemde criteria om als nieuwe producent/exporteur te worden behandeld. Derhalve moeten deze ondernemingen worden toegevoegd aan de lijst van medewerkende fabrikanten in de bijlage bij Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad en moet het recht van 5,8% op hen worden toegepast. De door de overige 14 producenten/exporteurs ingediende verzoeken moeten om de bovengenoemde redenen worden afgewezen,

HEEFT DE VOLGENDE VERORDENING VASTGESTELD:

Artikel 1

De lijst van medewerkende fabrikanten in de bijlage bij Verordening (EG) nr. 397/2004 van de Raad komt als volgt te luiden:

'

Naam Adres

A.B. Exports (PVT) Ltd Off. No 6, Ground Floor, Business Center, New Civil Lines, Faisalabad

A.S.T. (PVT) Limited Saba Square 2-C, Saba Commercial Street No 3, Phase V Extension, D.H. Authority, Karachi

Abdur Rahman Corporation (Pvt) Ltd P-214 Muslim Town #1, Sarghoda Road, Faisalabad

Adil Waheed Garments 66-Zubair Colony, Jaranwala Road, Faisalabad

Afroze Textile Industries (Pvt) Ltd LA 7/1-7, Block 22 F.B. Area, Karachi

Al Musawar Textile (PVT) Ltd Atlas Street, Maqbool Road, Faisalabad

M/S Al-Ghani International 202 Bhaiwala, Ghona Road, Faisalabad

Al-Karam Textile Mills (PVT) Ltd 3rd floor, K.D.L.B. Building, 58-West Wharf Road, Karachi

Al-Latif W,S, 24, Block-2, Azizabad, F.B. Area, Karachi-

Al-Noor Processing & Textile Mills Sargodha Road, Near Bava Chak, Faisalabad

Al-Raheem Textile F/40, Block-6, P.E.C.H.S., Karachi

Ameer Enterprises 3rd floor, Bismillah Centre, Street No 2, Karkhana Bazar, Yanr Market, Faisalabad

Amsons Textile Mills (PVT) Ltd D-14/B, S.I.T.E., Karachi

Amtex (Private) Limited 1-Km, Khurrianwala-Jaranwala Road, Faisalabad

Anjum Textile Mills (PVT) Ltd Anjum Street, Nalka Kohala, Sarghoda Road, Faisalabad

Apex Corporation 1-19, Arkay Square, PO Box 13373, Karachi

M/S Arif Textiles Private Limited Karim Bibi Street, Bawa Chak, Sargodah Road Faisalabad

Arshad Corporation 1088/2, Jail Road Faisalabad

Arzoo Textile Mills Ltd 2.6 km, Jaranwala Road, Khurrinwala, Faisalabad

Asia Textile Mills D-156, S.I.T.E. Avenue, Karachi

Aziz Sons D21/Karach, S.I.T.E., Karachi-

B.I.L. Exporters 15/5, Sector 12/C, North Karachi Industrial Area, Karachi

Baak Industries P-107, Akbarabad, Near Allied Hospital, Faisalabad

Be Be Jan Pakistan Limited Square No 7, Chak No 204/R.B., Faisalabad

Bela Textiles Ltd A-29/A, S.I.T.E., Karachi

Bismillah Fabrics (PVT) Ltd 3 Km, Jhumbra Road, Khurrianwala, Faisalabad

Bismillah Textiles (PVT) Ltd 1. KM, Jaranwala Road, Khurrianwala, Faisalabad

Classic Enterprises B-1/1, Sector 15, Korangi Industrial Area, Karachi

M/S Club Textile Sargodha Road, Ali Block Faisalabad

Cotton Arts (PVT) Ltd 613/1, Dagrawaan Road, Faisalabad

D.L. Nash (Private) Ltd 11, Timber Pond, Keamari Road, Karachi-

Dawood Exports PVT Ltd PO Box 532, Sarghoda Road, Faisalabad

Decent Textiles P-1271, Abdullahpur, West Canal Road, Faisalabad

En Em Fabrics (Pvt) Ltd 10th Km, Sarghoda Road, Faisalabad

En Em Industries Ltd 10th Km, Sargodha Road, Faisalabad

Enn Eff Exports 4th floor, Business Centre, New Civil Lines, Faisalabad

Faisal Industries Office 205, Madina City Mall, Abdullah Haroon Road, Saddar, Karachi

Fashion Knit Industries 5-Business Centre, Ground Floor, Mumtaz Hassan Road, Karachi

Fateh Textile Mills Limited PO Box No 69, Hali Road, S.I.T.E., Hyderabad

Gerpak Textile (PVT) Ltd 317 Clifton Centre, Schon Circle, Kehkashan Clifton, Karachi

Gohar Textile mills 208 Chak Road, Zia Town, Faisalabad

H.A. Industries (PVT) Ltd 10 KM, Jaranwala Road, Faisalabad

Haroon Fabrics (Private) Limited P-121, Rafique Colony, Jail Road, Faisalabad

Hay's (PVT) Limited A-33, (C), Textile Avenue, S.I.T.E., Karachi-

M/S Home Furnishings Limited Plot No 1, 2, 10, 11, Sector IX-B., Karachi Export Processing Zone, Karachi

Homecare Textiles D-115, S.I.T.E., Karachi

Husein Industries Ltd HT-8 Landhi Industrial & Trading Estate, Landhi, Karachi

Ideal International A-63/A, SIND Industrial Trading Estate, Karachi-

J.K. Sons Private Limited 3-1/A, Peoples Colony Jaranwala Road Faisalabad

Jaquard Weavers 811 Mahmoodabad Colony, Multan

Kam International F-152, S.I.T.E., Karachi

Kamal Spinning Mills 4th KM, Jranwala Road, Khurrianwala, Faisalabad

Kausar Processing Industries (PVT) Ltd P-61 Gole Chiniot Bazar, Faisalabad

Kausar Textile Industries (PVT) Ltd Maqbool Road, Faisalabad

Khizra Textiles International P-68, First Floor, Tawakal Cloth Market, Gol Chiniot Bazar, Faisalabad-

Kohinoor Textile Mills Limited Peshawar Road, Rawalpindi

Latif International (PVT) Ltd Street No 1, Abdullahpur, Faisalabad

Liberty Mills Limited A/51-A, S.I.T.E., Karachi

M/s M.K. SONS Pvt Limited 2 KM, Khurrianwala, Jarranwala Road, Faisalabad

MSC Textiles (PVT) Ltd P-19, 1st floor, Montgomery Bazar, Faisalabad

Mughanum (PVT) Ltd P-162, Circular Road, Faisalabad

Mustaqim Dyeing & Printing Industries (Pvt) Ltd D-14/A, Bada Board, S.I.T.E., Karachi

Naseem Fabrics Suite #404, 4th floor, Faisalcomplex, Bilal Road, Civil Lines, Faisalabad

Nawaz Associates 87 D/1 Main Boulevard Gulberg III, Lahore

Nazir Industries Suite 3, 7th floor, Textile Plaza, M.A. Jinnah Road, Karachi-

Niagara Mills (PVT) Ltd Kashmir Road, Nishatabad, Faisalabad

Nina Industries Limited A-29/A, S.I.T.E., Karachi

Nishitex Enterprises P-224, Tikka Gali No 2, Y.Y. Plaza., 1st floor, Montgomery Bazar, Faisalabad

Parsons Industries (PVT) Ltd E-53 S.I.T.E., Karachi

Popular Fabrics (PVT) Limited Plot 115, Landhi Industrial Area, Karachi

Rainbow Industries 810/A, Khanewal Road, Multan

Rehman International P-2, Al Rehman House, Ghulam Rasool Nagar Main Road, Sarfraz Colony, Faisalabad

Sadaqat Textile Mills Pvt Ltd Sadaqat Street, Sarghoda Road, Faisalabad

Sadiq Siddique Co 170-A, Latif Cloth Market, M.A. Jinnah Road, Karachi

Sakina Exports International #313, Dada Chambers, M.A. Jinnan Road, Karachi-

Samira Fabrics (PVT) Ltd 401-403, Chapal Plaza, Hasrat Mohani Road, Karachi

Sapphire Textile Mills Limited 313, 3rd floor, Cotton exchange Bldg. I.I., Chundrigar Road, Karachi

Shahzad Siddique (PVT) Ltd 4,5 KM, Khurrainwala Jaranwala Road, Faisalabad

Shalimar Cotton Export (PVT) Ltd Yousaf Chowk, Sarghoda Road, Faisalabad

Sharif Textiles Industries (PVT) Ltd PO Box 265, Satiana Road, Faisalabad

Shercotex 39/c, Peoples Colony, Faisalabad

Sitara Textile Industries Limited 6- K.M., Sargodha Road, Faisalabad

South Asian Textile Inds. Street No 3, Hamedabad Colony, Vehari Road, Multan

Sweety Textiles Pvt Ltd P-237, 2nd floor, Hassan Arcade Montgomery Bazar, Faisalabad

Tex-Arts P-22, 1st floor, Montgomery Bazar, Faisalabad

The Crescent Textile Mills Ltd Sargodha Road, Faisalabad

Towellers Limited WSA 30-31, Block 1, Federal B, Karachi

Union Exports (PVT) Limited D-204/A, S.I.T.E., Karachi-

United Finishing Mills Ltd 2nd floor, Regency Arcade, The Mall, Faisalabad

United Textile Printing Industries (Pvt) Ltd PO Box 194, Maqbool Road, Faisalabad

Wintex Exports PVT Ltd P-17/A, Main Road, Sarfaraz Colony, Faisalabad

Zafar Fabrics (PVT) Limited Chak No 119, J.B. (Samana), Sarghoda Road, Faisalabad

Zamzam Weaving and Processing Mills Bazar 1, Razabad, Faisalabad

ZIS Textiles Private Limited 3Km Sheikhupaura Road Khurrianwala Faisalabad

'

Artikel 2

Deze verordening treedt in werking op de dag volgende op die van haar bekendmaking in het Publicatieblad van de Europese Unie .

Deze verordening is verbindend in al haar onderdelen en is rechtstreeks toepasselijk in elke lidstaat.

Gedaan te Brussel, […]

Voor de Raad

De voorzitter