3)
|
De volgende vermeldingen worden overeenkomstig de numerieke volgorde van de GN- en Taric-codes in de tweede en de derde kolom ingevoegd:
Serienummer
|
GN-code
|
Taric
|
Omschrijving
|
Autonoom recht
|
Bijzondere maatstaf
|
Geplande datum voor verplichte herziening
|
“0.8826
|
ex 2713 20 00
|
10
|
Petroleumhars bevattende
—
|
meer dan 98 gewichtspercenten asfalt (CAS RN 8052-42-4) en
|
—
|
minder dan 2 gewichtspercenten gehydrateerd amorf kiezelzuur (CAS RN 112926-00-8)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8865
|
ex 2811 22 00
|
80
|
Amorf siliciumdioxide (CAS RN 112926-00-8)
—
|
met een zuiverheid van 98 of meer gewichtspercenten,
|
—
|
met een mediane korrelgrootte van 150 μm of meer, maar niet meer dan 250 μm,
|
—
|
waarbij 90 % van de deeltjes een diameter heeft van meer dan 3 μm,
|
bestemd voor de vervaardiging van banden (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8803
|
ex 2903 99 80
|
10
|
4-broom-2-fluorbifenyl (CAS RN 41604-19-7) met een zuiverheid van 99 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8862
|
ex 2909 49 80
|
50
|
2,2’-[Oxybis(methyleen)]bis[2-ethylpropaan-1,3-diol] (CAS RN 23235-61-2) met een zuiverheid van 95 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8863
|
ex 2916 14 00
|
40
|
Butylmethacrylaat (CAS RN 97-88-1) met een zuiverheid van 99 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8861
|
ex 2918 30 00
|
43
|
Ethyl-4-oxovaleraat (CAS RN 539-88-8) met een zuiverheid van 98 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8511
|
ex 2920 90 10
|
85
|
Diëthylcarbonaat (CAS RN 105-58-8) met een zuiverheid van 99,9 of meer gewichtspercenten
|
3,2 %
|
—
|
31.12.2025
|
0.8832
|
ex 2922 29 00
|
18
|
Bis[(4-methoxyfenyl)methyl]amine (CAS RN 17061-62-0) met een zuiverheid van 96 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8873
|
ex 2925 29 00
|
80
|
Ethyl 4-[[(methylfenylamino)methyleen]amino]benzoaat (CAS RN 57834-33-0) met een zuiverheid van 99 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8831
|
ex 2933 39 99
|
16
|
tert-Butyl(3R)-3-aminopiperidine-1-carboxylaat (CAS RN 188111-79-7) met een zuiverheid van 96 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8833
|
ex 2933 39 99
|
17
|
2,4-Dichloor-3-nitropyridine (CAS RN 5975-12-2) met een zuiverheid van 99 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8834
|
ex 2933 59 95
|
56
|
Ruxolitinibfosfaat (INNM) (CAS RN 1092939-17-7) met een zuiverheid van 99 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8804
|
ex 2933 99 80
|
29
|
1,1-Dimethylethyl (4S)-3-amino-2-(4-fluor-3,5-dimethylfenyl)-2,4,6,7-tetrahydro-4-methyl-5H-pyrazool[4,3-c]pyridine-5-carboxylaat (CAS RN 2212021-59-3) met een zuiverheid van 99 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8805
|
ex 2933 99 80
|
31
|
2-(2H-Benzotriazool-2-yl)-6-(2-fenylpropaan-2-yl)-4-(2,4,4-trimethylpentaan-2-yl)fenol (CAS RN 73936-91-1) met een zuiverheid van 97 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8809
|
ex 2933 99 80
|
62
|
6-O-tert-butyl 4a-O-methyl (4a)-1-(4-fluorfenyl)-4,5,7,8-tetrahydropyrazolo[3,4-g]isoquinoline-4a,6-dicarboxylaat (CAS RN 864972-21-4) met een zuiverheid van 95 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8817
|
ex 2933 99 80
|
74
|
N,N-Dimethyl-N-octadecyl-1-octadecanaminium (SP-4-2)-[29H,31H-phthalocyanine-2-sulfonato-N29,N30,N31,N32]cupraat (CAS RN 70750-63-9) met een zuiverheid van 90 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8888
|
ex 3204 13 00
|
85
|
Mengsel bevattende:
—
|
25 of meer, maar niet meer dan 40 gewichtspercenten van kleurstof C.I. Basic Blue 3 (CAS RN 33203-82-6) en
|
—
|
25 of meer, maar niet meer dan 40 gewichtspercenten C.I. Basic Blue 159 (CAS RN 105953-73-9)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8842
|
ex 3204 15 00
|
25
|
Mengsel in een verhouding 3:2 van kleurstoffen C.I. Vat Blue 1-kaliumzout (CAS RN 835912-68-0) en C.I. Vat Blue 1-natriumzout (CAS RN 894-86-0) en preparaten op basis daarvan met een gecombineerd gehalte aan kleurstoffen C.I. Vat Blue 1-zouten van 40 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8827
|
ex 3204 17 00
|
51
|
Kleurstof C.I. Pigment Yellow 174 (CAS RN 78952-72-4) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Pigment Yellow 174 van 50 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8798
|
ex 3204 17 00
|
52
|
Kleurstof C.I. Pigment Red 112 (CAS RN 6535-46-2) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Pigment Red 112 van 90 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8795
|
ex 3204 17 00
|
53
|
Kleurstof C.I. Pigment Red 122 (CAS RN 980-26-7) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Pigment Red 122 van 90 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8801
|
ex 3204 17 00
|
54
|
Kleurstof C.I. Pigment Yellow 65 (CAS RN 6528-34-3) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Pigment Yellow 65 van 90 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8816
|
ex 3204 17 00
|
56
|
Kleurstof C.I. Pigment Red 146 (CAS RN 5280-68-2) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Pigment Red 146 van 90 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8821
|
ex 3204 17 00
|
57
|
Kleurstof C.I. Pigment Yellow 13 (CAS RN 5102-83-0) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Pigment Yellow 13 van 50 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8892
|
ex 3204 17 00
|
58
|
Kleurstof C.I. Pigment Yellow 17 (CAS RN 4531-49-1) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Pigment Yellow 17 van 90 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8877
|
ex 3204 17 00
|
59
|
Kleurstof C.I. Pigment Yellow 180 (CAS RN 77804-81-0) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Pigment Yellow 180 van 90 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8881
|
ex 3204 19 00
|
74
|
Kleurstof C.I. Solvent Red 135 (CAS RN 71902-17-5) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Solvent Red 135 van 90 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8883
|
ex 3204 19 00
|
76
|
Kleurstof C.I. Solvent Red 52 (CAS RN 81-39-0) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Solvent Red 52 van 90 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8880
|
ex 3204 19 00
|
78
|
Kleurstof C.I. Solvent Yellow 114 (CAS RN 17772-51-9) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Solvent Yellow 114 van 90 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8874
|
ex 3206 41 00
|
10
|
Kleurstof C.I. Pigment Blue 29 (CAS RN 57455-37-5) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Pigment Blue 29 van 90 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8800
|
ex 3206 49 70
|
60
|
Kleurstof C.I. Pigment Yellow 164 (CAS RN 68412-38-4) en preparaten op basis daarvan met een gehalte aan kleurstof C.I. Pigment Yellow 164 van 90 of meer gewichtspercenten
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8830
|
ex 3809 91 00
|
20
|
Waterig mengsel van antimoonpentoxide bevattende:
—
|
48 of meer, maar niet meer dan 55 gewichtspercenten antimoonpentoxide (CAS RN 1314-60-9),
|
—
|
1 of meer, maar niet meer dan 5 gewichtspercenten triethanolamine (CAS RN 102-71-6)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8872
|
ex 3812 39 90
|
23
|
UV-stabilisator, bevattende:
—
|
97 of meer, maar niet meer dan 99,8 gewichtspercenten bis(2,4-dicumylfenyl)pentaerytritoldifosfiet (CAS RN 154862-43-8) en
|
—
|
meer dan 0,2 , maar niet meer dan 2 gewichtspercenten triisopropanolamine (CAS RN 122-20-3)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8806
|
ex 3812 39 90
|
28
|
UV-stabilisator op basis van een mengsel van:
—
|
reactiemassa van Poly(oxy-1,2-ethanediyl),.alfa.-[3-[3-(2H-benzotriazool-2-yl)-5-(1,1-dimethylethyl)-4-hydroxyfenyl]-1-oxopropyl]-.omega.-hydroxy- en Poly(oxy-1,2-ethanediyl),.alfa.-[3-[3-(2H-benzotriazool-2-yl)-5-(1,1-dimethylethyl)-4-hydroxyfenyl]-1-oxopropyl]-.omega.-[3-[3-(2H-benzotriazool-2-yl)-5-(1,1-dimethylethyl)-4-hydroxyfenyl]-1-oxopropoxy] (EG-nummer 400-830-7) met een zuiverheid van 60 of meer, maar niet meer dan 80 gewichtspercenten, en
|
—
|
reactiemassa van bis(1,2,2,6,6-pentamethyl-4-piperidyl)sebacaat en methyl 1,2,2,6,6-pentamethyl-4-piperidylsebacaat (CAS RN 1065336-91-5) met een zuiverheid van 25 of meer, maar niet meer dan 40 gewichtspercenten
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8807
|
ex 3812 39 90
|
33
|
UV-stabilisator op basis van:
—
|
een mengsel van vertakte en lineaire C7-C9-alkyl 3-[3-(2H-benzotriazool-2-yl)-5-(1,1-dimethylethyl)-4-hydroxyfenyl]propionaten (CAS RN 127519-17-9) met een gehalte van 40 of meer, maar niet meer dan 60 gewichtspercenten, en
|
—
|
een mengsel van: bis(2,2,6,6-tetramethyl-1-octyloxypiperidine-4-yl)-1,10-decanedioaat en 1,8-bis[(2,2,6,6-tetramethyl-4-((2,2,6,6-tetramethyl-1-octyloxypiperidine-4-yl)-decan-1,10-dioyl)piperidine-1-yl)oxy]octaan (CAS RN 129757-67-1) met een gehalte van 40 of meer, maar niet meer dan 60 gewichtspercenten
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8864
|
ex 3812 39 90
|
38
|
UV-stabilisator bevattende:
—
|
75 of meer, maar niet meer dan 95 gewichtspercenten van het reactieproduct van 2-(4,6-bis(2,4-dimethylfenyl)-1,3,5-triazine-2-yl)-5-hydroxyfenol met ((C10-16, rijk aan C12-13-alkyloxy)methyl)oxiraan
|
—
|
5 of meer, maar niet meer dan 25 gewichtspercenten 1-methoxy-2-propanol (CAS RN 107-98-2)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8870
|
ex 3812 39 90
|
43
|
Reactiemassa, bevattende:
—
|
meer dan 45 maar niet meer dan 49 gewichtspercenten octyl 3-[3-tert-butyl-4-hydroxy-5-(5-chloor-2H-benzotriazool-2-yl)fenyl] propionaat (CAS RN 83044-89-7), en
|
—
|
meer dan 49 maar niet meer dan 53 gewichtspercenten 2-ethylhexyl 3-[3-tert-butyl-4-hydroxy-5-(5-chloor-2H-benzotriazool-2-yl)fenyl]propionaat (CAS RN 83044-90-0)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8840
|
ex 3815 90 90
|
55
|
Katalytische additieven voor gefluïdiseerd katalytisch kraken (Fluid Catalytic Cracking — FCC), niet bevattende zeoliet van het Y-type (CAS RN 308079-79-0), en niet zijnde een basiskatalysator voor FCC, in poedervorm, bestaande uit een mengsel van een of meer van de volgende werkzame stoffen:
—
|
calciumcarbonaat (CAS RN 471-34-1),
|
—
|
koperoxide (CAS RN 1217-38-0),
|
—
|
ijzeroxide (CAS RN 1309-37-1),
|
—
|
aluminium-magnesium-vanadiumoxide (CAS RN 70621-8-0),
|
—
|
vanadiumpentoxide (CAS RN 1314-62-1),
|
—
|
aluminiumfosfaat (CAS RN 7784-30-7),
|
—
|
ceriumoxide (CAS RN 1306-38-3),
|
—
|
zeoliet van het type ZSM-5 (CAS RN 308081-08-5),
|
en een of meer van de volgende inerte stoffen:
—
|
magnesiumoxide (CAS RN 1309-48-8),
|
—
|
aluminiumoxide (CAS RN 1344-28-1),
|
—
|
kaolien (CAS RN 1332-58-7)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8835
|
ex 3824 99 92
|
25
|
Mengsel bevattende:
—
|
55 of meer, maar niet meer dan 65 gewichtspercenten (2S,3S,4S,5R,6R)-2-(((2R,3R,5S,6R)-4-(((2R,3S,4S,5R,6R)-3-acetoxy-4,5-bis(benzyloxy)-6-((benzyloxy)methyl)tetrahydro-2H-pyran-2-yl)oxy)-3,5-bis(benzyloxy)-6-(4-methoxy-4-oxobutoxy)tetrahydro-2H-pyran-2-yl)methoxy)-6-((((2S,3S,4S,5R,6R)-3-acetoxy-4,5-bis(benzyloxy)-6-((benzyloxy)methyl)tetrahydro-2H-pyran-2-yl)oxy)methyl)tetrahydro-2H-pyran-3,4,5-triyltribenzoaat (CAS RN 1233475-58-5),
|
—
|
35 of meer, maar niet meer dan 45 gewichtspercenten tolueen (CAS RN 108-88-3)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8886
|
ex 3824 99 92
|
28
|
Bereiding bevattende:
—
|
30 of meer, maar niet meer dan 60 gewichtspercenten 3a,4,4a,5,8,8a,9,9a-octahydro-4,9:5,8-dimethano-1H-benz[f]indeen (CAS RN 7158-25-0),
|
—
|
10 of meer, maar niet meer dan 50 gewichtspercenten 3a,4,7,7a-tetrahydro-4,7-methanoindeen (CAS RN 77-73-6), en
|
—
|
al dan niet 10 of meer, maar niet meer dan 40 gewichtspercenten koolwaterstofhars uit aardolie (CAS RN 68132-00-3)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8887
|
ex 3824 99 92
|
48
|
Bereiding bevattende:
—
|
80 of meer, maar niet meer dan 90 gewichtspercenten 3a,4,7,7a-tetrahydro-4,7-methanoindeen (CAS RN 77-73-6), en
|
—
|
niet meer dan 10 gewichtspercenten 3a,4,4a,5,8,8a,9,9a-octahydro-1H-4,9:5,8-dimethanocyclopenta[b]naftaleen (CAS RN 7158-25-0), en
|
—
|
0,5 of meer, maar niet meer dan 3 gewichtspercenten 2,6-di-tert-butyl-p-cresol (CAS RN 128-37-0)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8875
|
ex 3824 99 96
|
66
|
Vulkaniseringsmiddel bevattende:
—
|
78 of meer, maar niet meer dan 82 gewichtspercenten onoplosbaar zwavel (CAS RN 9035-99-8),
|
—
|
18 of meer, maar niet meer dan 22 gewichtspercenten nafteenolie (CAS RN 64742-52-5), en
|
—
|
niet meer dan 0,2 gewichtspercent methylstyreen (CAS RN 98-83-9)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8828
|
ex 3906 90 90
|
71
|
Acrylonitril-styreenacrylaatcopolymeer in de vorm van korrels, bevattende:
—
|
48 gewichtspercenten styreen,
|
—
|
22 gewichtspercenten acrylonitril,
|
—
|
29 gewichtspercenten butylacrylaat, en
|
—
|
1 gewichtspercent dihydrodicyclopentadienylacrylaat
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8882
|
ex 3907 29 11
|
30
|
Mengsel bevattende:
—
|
75 of meer gewichtspercenten polyethyleenglycol gewijzigd butyl-2-cyaan-3-(4-hydroxy-3-methoxyfenyl)acrylaat, met een ethyleenoxideketenlengte van niet meer dan 30 (CAS RN 780763-40-8), en
|
—
|
niet meer dan 25 geëthoxyleerd sorbitantrioleaat (CAS RN 9005-70-3)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8896
|
ex 3907 29 11
|
40
|
Geëthoxyleerd glycerol (CAS RN 31694-55-0) met een hydroxylgetal van 541 of meer, maar niet meer dan 587 (ASTM 4274)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8848
|
ex 3920 30 00
|
30
|
Ondoorzichtige laag, al dan niet bedrukt, biaxiaal georiënteerd, slagvast polystyreenfolie in rollen met:
—
|
een dikte van 0,229 mm of meer, maar niet meer dan 0,279 mm,
|
—
|
een gehalte aan titaniumdioxide van 3 of meer, maar niet meer dan 3,5 gewichtspercenten,
|
—
|
aan één zijde een sterk hydrofobe, chemisch neutrale en niet-reactieve coating
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8839
|
ex 3920 62 19
|
85
|
Drielaagse doorzichtige kunststoffolie (EVA) bestaande uit een laag gefluoreerd polymeer (FCC) met een dikte van 15 μm, een laag polyethyleentereftalaat (PET) met een dikte van 275 μm en een laag gefluoreerd polymeer (FCC) met een dikte van 25 μm met:
—
|
een totale dikte van 300 μm of meer, maar niet meer dan 330 μm,
|
—
|
een treksterkte van 375 N/cm of meer in zowel de langs- als de dwarsrichting (ASTM D-882),
|
—
|
een lage thermale krimp van 1 % of minder bij 150 oC gedurende 30 minuten,
|
—
|
een lage waterdampdoorlaatbaarheid van 2,5 g/m2•d of minder, en
|
—
|
een hoge doorslagspanning van 18 kV of meer, en
|
—
|
een gedeeltelijke ontlaadspanning van 1 500 V DC of meer (BG/T 123542.2-2009)
|
te gebruiken als een beschermende laag aan de achterkant van fotovoltaïsche modules
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8860
|
ex 7007 19 80
|
86
|
Een inbouwklaar, cirkelvormig, gegradeerd gehard glas voor het deursamenstel van wasmachines, met:
—
|
een lichtdoorlatendheid van 34,2 % of meer, maar niet meer dan 37,8 %,
|
—
|
een diameter van 477,2 mm of meer, maar niet meer dan 477,8 mm,
|
—
|
een dikte van 2,9 mm of meer, maar niet meer dan 3,5 mm,
|
—
|
een gewicht van 1 345 g of meer, maar niet meer dan 1 445 g,
|
—
|
structuur met 3 zones waaronder een met de kleur Euro Deep Gray bedrukte zone (2)
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8858
|
ex 7019 80 10
|
30
|
Vacuüm isolatiepaneel, bestaande uit een gasdichte behuizing van aluminiumfolie die een rigide, luchtvrije kern omsluit, met:
—
|
een vulling van glaswol,
|
—
|
een dikte van 5,6 mm of meer, maar niet meer dan 32,4 mm,
|
—
|
een lengte van 195 mm of meer, maar niet meer dan 1 835 mm,
|
—
|
een breedte van 155 mm of meer, maar niet meer dan 545 mm,
|
—
|
een warmtegeleiding lager dan 2,5 mW/mK,
|
—
|
een interne druk van 0,1 Pa,
|
—
|
een omgevingstemperatuur tijdens bedrijf van - 50 oC of meer, maar niet meer dan 70 oC
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8903
|
ex 7019 90 00
|
60
|
Vacuüm isolatiepaneel, bestaande uit een gasdichte behuizing van aluminiumfolie die een rigide, luchtvrije kern omsluit, met:
—
|
een vulling van glasvezel,
|
—
|
een dikte van 5,6 mm of meer, maar niet meer dan 32,4 mm,
|
—
|
een lengte van 195 mm of meer, maar niet meer dan 1 835 mm,
|
—
|
een breedte van 155 mm of meer, maar niet meer dan 545 mm,
|
—
|
een warmtegeleiding lager dan 2,5 mW/mK,
|
—
|
een interne druk van 0,1 Pa,
|
—
|
een omgevingstemperatuur tijdens bedrijf van - 50 oC of meer, maar niet meer dan 70 oC
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8818
|
ex 8406 81 00
|
10
|
Industriële stoomturbine met:
—
|
een uitgangsvermogen van meer dan 40 MW, maar niet meer dan 90 MW,
|
—
|
ontworpen voor een druk van niet meer dan 165 bar en een temperatuur van niet meer dan 565 oC,
|
—
|
voorzien van dubbelzitskleppen op de stoomzijde die bediend worden met een hydraulische servo van niet meer dan 30 bar
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8851
|
ex 8412 21 80
|
30
|
Lineair aangedreven hydraulische cilinder van een type dat wordt gebruikt in de machines voor de overslag van vrachtcontainers:
—
|
met een gewicht van 45 kg of meer, maar niet meer dan 57 kg,
|
—
|
met een diameter van 119 mm of meer, maar niet meer dan 149 mm,
|
—
|
met een lengte van 779 mm of meer, maar niet meer dan 1 141 mm,
|
—
|
met een lengte van 450 mm of meer, maar niet meer dan 610 mm,
|
—
|
aangepast voor het werken met hydraulische olie bij een werkdruk van 22 MPa of meer, maar niet meer dan 23 MPa,
|
—
|
al dan niet met een onderhoudsvrije lager zonder de noodzaak van smering
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8850
|
ex 8412 21 80
|
40
|
Lineair aangedreven hydraulische cilinder van een soort dat wordt gebruikt in de armen van machines voor de overslag van vrachtcontainers:
—
|
met een gewicht van 827 kg of meer, maar niet meer dan 935 kg,
|
—
|
met een diameter van 250 mm of meer, maar niet meer dan 330 mm,
|
—
|
met een lengte van 3 480 mm of meer, maar niet meer dan 4 115 mm,
|
—
|
met een lengte van 2 750 mm of meer, maar niet meer dan 3 180 mm,
|
—
|
aangepast voor het werken met hydraulische olie bij een werkdruk van 23 MPa,
|
—
|
al dan niet met een onderhoudsvrije lager zonder de noodzaak van smering
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8899
|
ex 8414 30 89
|
40
|
Elektrische compressor voor airconditioningsystemen in motorvoertuigen:
—
|
met een vermogen van meer dan 0,4 kW, maar niet meer dan 10 kW,
|
bestemd voor de vervaardiging van motorvoertuigen bedoeld bij onderverdeling 8703 40 (2)
|
0 %
|
p/st
|
31.12.2029
|
0.8785
|
ex 8414 90 00
|
45
|
Drukgegoten frontplaat van de rotor of dekplaat van een elektrische compressor:
—
|
van EN AC-46000 aluminium,
|
—
|
met een hardheid van 60 of meer op de Hardness Brinell Wolfram (HBW)-schaal (2,5 /62,5 , volgens ISO 6506),
|
—
|
met een treksterkte van 240 N/mm2 of meer,
|
—
|
met een hoogte van 22 mm of meer, maar niet meer dan 26 mm,
|
—
|
met een diameter van 128 mm of meer, maar niet meer dan 136 mm,
|
—
|
met een gewicht van 220 g of meer, maar niet meer dan 250 g
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8856
|
ex 8418 99 90
|
40
|
Een verdamper, zijnde een soort warmtewisselaar bestaande uit pijpen van aluminium met koperen uiteinden, geborgen in een behuizing van aluminium radiatoren:
—
|
met afmetingen 403 × 276 × 70 mm of meer, maar niet meer dan 464 × 399 × 83 mm,
|
—
|
met een totaal gewicht van een set van 236 g of meer, maar niet meer dan 1 010 g,
|
—
|
een stekker met 2, 5 of 7 pinnen voor regeling en voeding en contactstop van het type temperatuursensor, verwarmingselement of zekering,
|
bestemd voor de vervaardiging van producten bedoeld bij de onderverdelingen 8418 10 , 8418 21 en 8418 40 (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8853
|
ex 8431 20 00
|
70
|
Containerhijsbalk voor het heffen van lege vrachtcontainers van 20 en 40 voet:
—
|
zonder een geïntegreerde loopwagen,
|
—
|
geschikt voor machines met een laadvermogen van niet meer dan 11 000 kg,
|
—
|
bedoeld om één of twee containers tegelijkertijd te vervoeren,
|
—
|
met montage aan de bovenkant of de zijkant,
|
—
|
gecoat met een anti-corrosielaag,
|
—
|
met een gewicht van 3 200 kg of meer, maar niet meer dan 4 000 kg
|
bestemd voor de vervaardiging van zelfaangedreven containertrucks (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8814
|
ex 8481 80 59
|
80
|
Solenoïdeklep voor oliepomp van verbrandingsmotoren om de hoeveelheid olie in de pomp te regelen:
—
|
met een kabel met een lengte van 550 mm of meer, maar niet meer dan 700 mm, en een ingebouwde elektrische connector,
|
—
|
met een werkdruk van niet meer dan 5,5 bar,
|
—
|
met een bedrijfsspanning van 9 V DC of meer, maar niet meer dan 16 V DC,
|
—
|
met een basisbreedte van de klep van 22 mm of meer, maar niet meer dan 27 mm,
|
—
|
met een lengte van de klep van 55 mm of meer, maar niet meer dan 110 mm,
|
bestemd voor de vervaardiging van motoren voor motorvoertuigen (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8784
|
ex 8481 90 00
|
25
|
Behuizing van gegoten aluminium voor elektronische gasklepregelingen of systemen voor de hercirculatie van uitlaatgassen, met de volgende kenmerken:
—
|
Drukgegoten aluminium EN AC-46000,
|
—
|
een hoogte van 100 mm of meer, maar niet meer dan 135 mm,
|
—
|
een breedte van 115 mm of meer, maar niet meer dan 150 mm,
|
—
|
een gewicht van 210 g of meer, maar niet meer dan 500 g
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8857
|
ex 8483 10 95
|
50
|
Trommelas voor koppeloverbrenging, van staal (tot SM45C voor asstandaard en STS430 voor ringstandaard) met:
—
|
een lengte van 137,8 mm of meer, maar niet meer dan 138,2 mm,
|
—
|
een buitendiameter van 23 mm of meer, maar niet meer dan 48,025 mm,
|
—
|
een gewicht van 1,0245 kg of meer, maar niet meer dan 1,0445 kg,
|
—
|
een hardheid van de as van 40 of meer op de Rockwell C-hardheidschaal (HRC), maar niet meer dan 50 HRC,
|
—
|
een ringhardheid van 90 of meer op de Rockwell B-hardheidschaal (HRB), maar niet meer dan 120 HRB,
|
—
|
een spiebaan met 37 tanden met een buitendiameter van 41 mm of meer, maar niet meer dan 48 mm
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8847
|
ex 8501 31 00
|
52
|
Elektrische borstelloze gelijkstroommotor afgewerkt met biocompatibele materialen zoals roestvrij staal volgens specificatie 17-4 PH of type 303, 316L, 400, met:
—
|
een driefasenwikkeling,
|
—
|
een uitgangsvermogen van niet meer dan 280 W,
|
—
|
een lengte met tandwielkast van 116,1 mm of meer, maar niet meer dan 117,2 mm,
|
—
|
een buitendiameter van 13,86 mm of meer, maar niet meer dan 13,92 mm,
|
—
|
een maximaal koppel van motor met tandwielkast van 246,6 mNm bij 25 oC,
|
—
|
een omwentelingssnelheid zonder belasting van motor met tandwielkast van 9 900 tpm, bij 24 V en 25 oC,
|
—
|
een gewicht van motor met tandwielkast van 70,5 g of meer, maar niet meer dan 71,5 g, bestand tegen een piektemperatuur van 140 oC of meer (buiten bedrijf), een maximale luchtlekkage tussen as en asafdichtingen van 15 Pa/s bij een druk van 2 bar,
|
—
|
14 functionele aansluitingen voor voeding en regeling,
|
—
|
een flexibele gedrukte schakeling met een lengte van 245 mm, maar niet langer dan 255 mm, met een van 8 pennen voorziene mannelijke connector
|
bestemd voor de vervaardiging van medische apparatuur met rotatie van rechts naar links en oscillatiefunctie (2)
|
0 %
|
p/st
|
31.12.2029
|
0.8855
|
ex 8501 31 00
|
54
|
Borstelloze elektrische gelijkstroommotor, met:
—
|
een nominale spanning van 310 V,
|
—
|
een nominaal vermogen van 350 W of meer, maar niet meer dan 368 W,
|
—
|
een toegevoerd vermogen van 500 W of meer, maar niet meer dan 550 W,
|
—
|
een uitgangsvermogen van 350 W of meer, maar niet meer dan 400 W,
|
—
|
een buitendiameter zonder steunconnector en takel van 143,2 mm of meer, maar niet meer dan 143,8 mm,
|
—
|
een nominaal toerental van 16 300 tpm of meer, maar niet meer dan 16 500 tpm,
|
—
|
een gewicht van 2,33 kg of meer, maar niet meer dan 2,40 kg,
|
|
0 %
|
p/st
|
31.12.2029
|
0.8844
|
ex 8501 51 00
|
25
|
Elektrische synchrone motor met permanente magneet, met:
—
|
een uitgangsvermogen van 550 W,
|
—
|
een door permanente magneten aangedreven 8-polige rotor, hoofdzakelijk bestaande uit neodymium-ijzer-boor (volgens de GB/T 13560-norm) met een afdekkap van polyethyleen,
|
—
|
een buitendiameter van het asuiteinde van de motormagneet van 10,001 mm of meer, maar niet meer dan 10,007 mm,
|
—
|
aansluitingen verspreid over de radius van 32,5 mm en van elkaar gescheiden door een hoek van 21,8 o,
|
—
|
een motorbehuizing vervaardigd van gegoten aluminiumlegering ADC12 of AC46000, bevattende aluminium, silicium en koper (volgens de JIS H5302- of EN1706-norm),
|
—
|
een tegen-elektromotorische krachtconstante (Ke) van 0,03306 V-sec/rad of meer, maar niet meer dan 0,03654 V-sec/rad,
|
—
|
een tegen-elektromotorische kracht 5e harmonische van niet meer dan 0,38 % (van fundamentele frequentie) en 7e van niet meer dan 0,25 % (van fundamentele frequentie),
|
—
|
een restkoppel van niet meer dan 13 mNm,
|
—
|
een wrijvingskoppel bij omgevingstemperatuur van niet meer dan 22 mNm,
|
—
|
een maximumtemperatuur van motorbedrijf van niet meer dan 200 oC
|
|
0 %
|
p/st
|
31.12.2029
|
0.8845
|
ex 8501 51 00
|
35
|
Elektrische synchrone motor met permanente magneet, met:
—
|
een uitgangsvermogen van 600 W,
|
—
|
een 8-polige rotor aangedreven door permanente magneten hoofdzakelijk bestaande uit neodymium-ijzer-boor en dysprosium met een aluminium omhulsel,
|
—
|
een buitendiameter van het asuiteinde van de motormagneet van 10,001 mm of meer, maar niet meer dan 10,007 mm,
|
—
|
aansluitingen verspreid over de diameter van 59,2 mm en van elkaar gescheiden door een hoek van 30,0 o,
|
—
|
een behuizing vervaardigd van elektrisch gegalvaniseerd staal (volgens de JIS G3313 Grade SECE-norm) gebruikmakend van dieptrekken en stampen,
|
—
|
een diameter van 88,600 mm of minder, maar niet minder dan 88,546 mm bij de assemblage-interface van het motorsysteem,
|
—
|
een tegen-elektromotorische krachtconstante (Ke) van 0,03277 V-sec/rad of meer, maar niet meer dan 0,03623 V-sec/rad,
|
—
|
een tegen-elektromotorische kracht 5e harmonische van niet meer dan 0,35 % (van fundamentele frequentie) en 7e van niet meer dan 0,30 % (van fundamentele frequentie),
|
—
|
een restkoppel van niet meer dan 12 mNm,
|
—
|
een wrijvingskoppel bij omgevingstemperatuur van niet meer dan 23 mNm,
|
—
|
een maximumtemperatuur van motorbedrijf van niet meer dan 200 oC
|
|
0 %
|
p/st
|
31.12.2029
|
0.8902
|
ex 8501 52 20
|
70
|
Voor automotive-gebruik voorbereide, borstelloze, permanent bekrachtigde synchrone wisselstroommotor met:
—
|
een gespecificeerde snelheid van niet meer dan 7 000 tpm,
|
—
|
een vermogen van 750 W of meer, maar niet meer dan 1,8 kW (bij 12 V),
|
—
|
een flensdiameter van 80 mm of meer, maar niet meer dan 200 mm,
|
—
|
een maximale lengte van 335 mm, gemeten vanaf het begin van de schacht tot het uiteinde ervan,
|
—
|
een lengte van de behuizing van maximaal 265 mm, gemeten vanaf de flens tot het uiteinde ervan,
|
—
|
een basisbehuizing van staalplaat of gegoten aluminium bestaande uit niet meer dan twee delen, inclusief elektrische onderdelen en een flens met twee of meer, maar niet meer dan elf gaten, al dan niet met een afdichtingsverbinding (groef met O-ring en beschermend vet of koppelvlak voor vloeibare afdichting),
|
—
|
een stator met enkele T-tand en enkele spoelwikkeling met een topologie van 9/6, 12/10 of 12/8 en oppervlaktemagneten,
|
—
|
al dan niet met elektronische stuurbekrachtigingsregelaar,
|
—
|
al dan niet met riemschijf of koppeling,
|
—
|
al dan niet met een rotorpositiesensor
|
|
0 %
|
p/st
|
30.06.2030
|
0.8846
|
ex 8501 52 20
|
80
|
Elektrische synchrone motor met permanente magneet, met:
—
|
een uitgangsvermogen van 850 W,
|
—
|
een door permanente magneten aangedreven 8-polige rotor, hoofdzakelijk bestaande uit neodymium-ijzer-boor (volgens de GB/T 13560-norm) met een afdekkap van polyethyleen,
|
—
|
een buitendiameter van het asuiteinde van de motormagneet van 10,001 mm of meer, maar niet meer dan 10,007 mm,
|
—
|
aansluitingen verspreid over de radius van 26,2 mm en van elkaar gescheiden door een hoek van 30,0 o,
|
—
|
een behuizing vervaardigd van gegoten aluminiumlegering ADC12 of AC46000, bevattende aluminium, silicium en koper (volgens de JIS H5302- of EN1706-norm), en geanodiseerde coating (volgens de ASTM B580 type E-norm),
|
—
|
een tegen-elektromotorische krachtconstante (Ke) van 0,04009 V-sec/rad of meer, maar niet meer dan 0,04431 V-sec/rad,
|
—
|
een tegen-elektromotorische kracht 5e harmonische van niet meer dan 0,36 % (van fundamentele frequentie) en 7e van niet meer dan 0,24 % (van fundamentele frequentie),
|
—
|
een restkoppel van niet meer dan 20 mNm,
|
—
|
een wrijvingskoppel bij omgevingstemperatuur van niet meer dan 26,5 mNm,
|
—
|
een maximumtemperatuur van motorbedrijf van niet meer dan 200 oC
|
|
0 %
|
p/st
|
31.12.2029
|
0.8841
|
ex 8537 10 91
|
75
|
Printplaat uitgerust met een microcontroller voor bedrijfs- en/of regeldoeleinden
—
|
met of zonder bedieningscomponenten, signaalcomponenten en weergavescherm,
|
—
|
voor bedrijfsspanningen van 5V DC of meer, maar niet meer dan 12 V DC, of 220 V AC of meer, maar niet meer dan 400 V AC,
|
bestemd voor de vervaardiging van huishoudelijke apparaten bedoeld bij de onderverdelingen 7321 11 , 8414 60 , 8418 10 , 8418 21 , 8418 29 , 8418 40 , 8422 11 , 8450 11 , 8450 12 , 8450 19 , 8450 20 , 8451 21 , 8451 29 , 8516 60 (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8849
|
ex 8544 30 00
|
20
|
Geïsoleerde elektrische meeraderige kabel voor het EPS-systeem (elektronische stuurbekrachtiging) van een motorvoertuig:
—
|
met een lengte van 170 mm of meer, maar niet meer dan 301 mm,
|
—
|
met een buitendiameter van 4,5 mm of meer, maar niet meer dan 7 mm,
|
—
|
met een bedrijfstemperatuur van - 40 oC of meer, maar niet meer dan 125 oC,
|
—
|
met draadisolatiemateriaal van verknoopt polyethyleen (VPE) of thermoplastisch polyester elastomeer (TPE-E),
|
—
|
met een bedrijfsspanning van 5 V,
|
—
|
aan beide uiteinden voorzien van aansluitklemmen,
|
—
|
al dan niet verguld of vertind
|
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8859
|
ex 8544 42 90
|
55
|
Kabelboom voor de transmissie van signalen en/of elektrische stroom,
—
|
met uit 26 of 28 pinnen bestaande printplaatconnectoren met krimptechnologie,
|
—
|
bijeengehouden door rubber, vinyl, elektrische tape, een kabelgoot of een met textiel omvlochten koord, of een combinatie daarvan,
|
voor aansluiting tussen de stroomvoorziening en printplaat (printed board assembly — PBA) en elektrische componenten van een koelkast of wasmachine (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8820
|
ex 8708 40 20
|
25
|
Versnellingsbak bestaande uit:
—
|
planetaire tandwieloverbrenging van het type met twee rondsels,
|
—
|
“Sports Sequential Shiftmatic”-schakelsysteem met een snelheid van 7 of meer, maar niet meer dan 10,
|
—
|
een breedte van 280 mm of meer, maar niet meer dan 470 mm,
|
—
|
een hoogte van 350 mm of meer, maar niet meer dan 595 mm,
|
—
|
een lengte van 410 mm of meer, maar niet meer dan 690 mm,
|
—
|
een gewicht van 70 kg of meer, maar niet meer dan 110 kg,
|
bestemd voor de vervaardiging van motorvoertuigen bedoeld bij onderverdelingen 8703 22 en 8703 23 (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8819
|
ex 8708 40 50
|
25
|
Versnellingsbak waarin zich drie andere assen bevinden en die een roterende schakelaar biedt voor de schakelstand, bestaande uit:
—
|
behuizing van gegoten aluminium,
|
—
|
twee elektrische machines en tandwielen,
|
—
|
een breedte van 280 mm of meer, maar niet meer dan 470 mm,
|
—
|
een hoogte van 350 mm of meer, maar niet meer dan 595 mm,
|
—
|
een lengte van 410 mm of meer, maar niet meer dan 690 mm,
|
bestemd voor de vervaardiging van motorvoertuigen bedoeld bij onderverdelingen 8703 40 en 8703 60 (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8812
|
ex 8708 91 35
|
40
|
Radiatoren:
—
|
met corrosiebescherming,
|
—
|
voor drukniveaus tot maximaal 150 PSI (1 034 kPa),
|
—
|
met afzonderlijke vervangbare koelbuizen van messing of koper,
|
voor gebruik bij de vervaardiging van koelsystemen voor motoren en inlaatlucht met een gewicht van 265 kg of meer, maar niet meer dan 599 kg (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8775
|
ex 8708 94 99
|
10
|
Naafversnelling vervaardigd van koudgewalst koolstofstaal (volgens ASTM A1008), gegoten in kunststof en samengeperst op het rondsel, met:
—
|
een buitendiameter van 81,2 mm of meer, maar niet meer dan 82,55 mm,
|
—
|
een binnendiameter van 25,9 mm of meer, maar niet meer dan 25,97 mm,
|
—
|
een hoogte van de onderkant van de binnendiameter van 11,63 mm of meer, maar niet meer dan 12,13 mm,
|
—
|
een hoogte van de bovenkant van de binnendiameter van 3,25 mm of meer, maar niet meer dan 3,5 mm,
|
—
|
een totale hoogte van 11,63 mm of meer, maar niet meer dan 19,5 mm,
|
bestemd voor de vervaardiging van de stuurinrichting van voertuigen (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8777
|
ex 8708 94 99
|
20
|
Tussenas die deel uitmaakt van de stuurkolom, met:
—
|
een torsiestijfheid van 25 Nm/graad of meer,
|
—
|
een buisvormige mannelijke as van gelast koolstofstaal (volgens GB/T 699 kwaliteit 20),
|
—
|
een buisvormige vrouwelijke as van gelast koolstofstaal (volgens GB/T 699 kwaliteit 20),
|
—
|
dubbele kruiskoppeling vervaardigd van een staallegering van chroom (volgens GB/T 5216 kwaliteit 20CrMnTiH),
|
—
|
een lengte in nominale telescopische positie van 396 mm of meer, maar niet meer dan 467 mm,
|
—
|
aan beide uiteinden een koppelvlak met inwendige vertanding,
|
—
|
twee cardankoppelingen aan beide uiteinden,
|
—
|
een telescopische asfunctie met een bereik van 74 mm of meer, maar niet meer dan 115 mm,
|
bestemd voor de vervaardiging van de stuurinrichting van voertuigen (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8778
|
ex 8708 94 99
|
30
|
Onderste hulpas als onderdeel van de stuurkolom vervaardigd van koolstofstaal (volgens GB/T 699 kwaliteit 45 of JIS G4051 kwaliteit S45C) met:
—
|
een ultieme treksterkte van 325 Nm of meer en JAEL-waarden (Johnson Apparent Elastic Limit) van 275 Nm of meer,
|
—
|
een lengte van 66,39 mm of meer, maar niet meer dan 88,64 mm,
|
—
|
een buitendiameter van 27,47 mm of meer, maar niet meer dan 28,38 mm,
|
—
|
een binnendiameter van 6,50 mm of meer, maar niet meer dan 6,58 mm,
|
—
|
een externe spiebaan met 26 tanden met een buitendiameter van 21,18 mm of meer, maar niet meer dan 21,44 mm,
|
—
|
een karteling op een deel van het buitenoppervlak van de buitendiameter van 26,0 mm of meer, maar niet meer dan 26,1 mm,
|
—
|
met of zonder een externe spiebaan met 24 tanden en met een buitendiameter van 24,75 mm of meer, maar niet meer dan 25 mm,
|
bestemd voor de vervaardiging van de stuurinrichting van voertuigen (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8779
|
ex 8708 94 99
|
40
|
Bovenste hulpas als onderdeel van de stuurkolom vervaardigd van koolstofstaal (volgens GB/T 699 kwaliteit 45) met:
—
|
een uiteindelijke treksterkte van 325 Nm of meer en JAEL-waarden (Johnson Apparent Elastic Limit) van 275 Nm of meer,
|
—
|
een lengte van 165,3 mm of meer, maar niet meer dan 204,2 mm,
|
—
|
een buitendiameter van 22,87 mm of meer, maar niet meer dan 22,92 mm,
|
—
|
een binnendiameter van 6,50 mm of meer, maar niet meer dan 6,58 mm,
|
bestemd voor de vervaardiging van de stuurinrichting van voertuigen (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8780
|
ex 8708 94 99
|
50
|
Onderste as als onderdeel van de stuurkolom vervaardigd van aluminiumlegering (volgens ASTM B221M kwaliteit 6105), luchtgeschrokken en getemperd, met:
—
|
een uiteindelijke treksterkte van 260 Nm of meer,
|
—
|
een lengte van 296,7 mm of meer, maar niet meer dan 297,8 mm,
|
—
|
een externe spiebaan met 18 tanden over de hele aslengte met een buitendiameter van 28,7 mm of meer, maar niet meer dan 29 mm,
|
—
|
een interne spiebaan met 18 tanden met een kerndiameter van 19,7 mm of meer, maar niet meer dan 20 mm,
|
bestemd voor de vervaardiging van de stuurinrichting van voertuigen (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8782
|
ex 8708 94 99
|
60
|
Torsiestang als onderdeel van de stuurkolom vervaardigd van koolstofstaallegering (volgens SAE J1268, kwaliteit 5160H van gewijzigde chemie voor een koolstofgehalte van 0,53 of meer, maar niet meer dan 0,56 ) met:
—
|
een torsiestijfheid van de as van 2,5 Nm/graad of meer, maar niet meer dan 2,7 Nm/graad,
|
—
|
een lengte van 107,75 mm of meer, maar niet meer dan 108,25 mm,
|
—
|
een buitendiameter van 6,38 mm of meer, maar niet meer dan 6,42 mm,
|
—
|
twee externe spiebanen met 18 tanden aan beide asuiteinden met een buitendiameter van 6,70 mm of meer, maar niet meer dan 6,85 mm, als koppelvlak voor perspassing met in elkaar grijpende ingangs- en uitgangsassen,
|
—
|
hele oppervlak glasparelgestraald,
|
bestemd voor de vervaardiging van de stuurinrichting van voertuigen (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8781
|
ex 8708 94 99
|
70
|
Buisvormige stuuras als onderdeel van de stuurkolom vervaardigd van gelast koolstofstaal (volgens EN 10305/2, E235 + C of GB/T 699 kwaliteit 20) met:
—
|
een uiteindelijke treksterkte van 300 Nm of meer en JAEL-waarden (Johnson Apparent Elastic Limit) van 275 Nm of meer,
|
—
|
een lengte van 245,48 mm of meer, maar niet meer dan 287,5 mm,
|
—
|
een buitendiameter van 23,95 mm of meer, maar niet meer dan 32,25 mm,
|
—
|
een koppelvlak voor de verbinding met het stuurwiel, hetzij in de vorm van een externe spiebaan met 40 tanden met buitendiameter van 17,1 mm of meer, maar niet meer dan 17,5 mm, en een binnendraad M12 × 1,75 -6H, of in de vorm van een externe achthoek met een korte diagonaal van 15,05 mm of meer, maar niet meer dan 15,35 mm, en een binnendraad M10 × 1,5 -6H,
|
—
|
een koppelvlak hetzij in de vorm van een interne spiebaan met 10 tanden met een lengte van 98,0 mm of meer, maar niet meer dan 160 mm, met een kerndiameter van 16,1 mm of meer, maar niet meer dan 16,4 mm, of in de vorm van een interne spiebaan met 48 tanden met een lengte van 151 mm of meer, maar niet meer dan 160 mm, met een kerndiameter van 23,2 mm of meer, maar niet meer dan 23,3 mm,
|
bestemd voor de vervaardiging van de stuurinrichting van voertuigen (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
0.8771
|
ex 8708 99 97
|
43
|
Buitenste trekstang met een behuizing vervaardigd van AISI 4137 (SCM435)-staal, EN10083/2- C45R + N-staal of JIS G4053-SCM435 laaggelegeerd staal, met:
—
|
een kogelbout vervaardigd van EN 10263/4 — 41CrS4 Q + T-staal, AISI 4137 (SCM435)-staal, EN10083/3-42CrMoS4Q + T-staal of JIS G4053-SCM435 laaggelegeerd staal,
|
—
|
een kogelzitting van polyoxymethyleenkunststof,
|
—
|
een afstand tussen het uiteinde van het schroefgat en het hart van de kogelbout van 124 mm of meer, maar niet meer dan 194 mm,
|
—
|
een kogelboutdiameter van 21,98 mm of meer, maar niet meer dan 22 mm,
|
—
|
een diepte van het schroefgat van 40,5 mm of meer, maar niet meer dan 52 mm met afmetingen M14 × 1,5 ,
|
—
|
beschermer voor de hulsafdichting en borgring,
|
bestemd voor de vervaardiging van de stuurinrichting van voertuigen (2)
|
0 %
|
—
|
31.12.2029
|
|