Brief regering; Reactie op verzoek commissie over de viering van carnaval en de planning van de doorstroomtoets - Primair Onderwijs

Deze brief is onder nr. 698 toegevoegd aan dossier 31293 - Primair Onderwijs.

1.

Kerngegevens

Officiële titel Primair Onderwijs; Brief regering; Reactie op verzoek commissie over de viering van carnaval en de planning van de doorstroomtoets
Document­datum 14-09-2023
Publicatie­datum 14-09-2023
Nummer KST31293698
Kenmerk 31293, nr. 698
Externe link origineel bericht
Originele document in PDF

2.

Tekst

Tweede Kamer der Staten-Generaal

Vergaderjaar 2022-

2023

31 293

Primair Onderwijs

Nr. 698

BRIEF VAN DE MINISTER VOOR PRIMAIR EN VOORTGEZET ONDERWIJS

Aan de Voorzitter van de Tweede Kamer der Staten-Generaal Den Haag, 14 september 2023

Op 14 september 2023 ontving ik het verzoek van de Vaste Kamercommissie voor Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, op initiatief van het lid Richardson (VVD), om een brief te sturen ten aanzien van de viering van carnaval en de planning van de doorstroomtoets. Om tot een volledig beeld te komen waarin plaats is voor de zorgen, dilemma's en afwegingen organiseer ik op korte termijn een gesprek met de betrokken partijen. Ik zal na dit gesprek per brief een terugkoppeling geven aan uw Kamer met de dilemma's en overwegingen, om vervolgens tot een conclusie te komen. Vervolgens zal ik spoedig de schriftelijke vragen van de leden Hagen (D66), Peters (CDA), Kwint (SP), Beertema (PVV), Westerveld (GroenLinks) en Van der Plas (BBB) beantwoorden.1

De Minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs,

M.L.J. Paul

1 2023Z15030.

kst-31293-698 ISSN 0921 - 7371 's-Gravenhage 2023

Tweede Kamer, vergaderjaar 2022-2023, 31 293, nr. 698


 
 
 

3.

Meer informatie

 

4.

EU Monitor

Met de EU Monitor volgt u alle Europese dossiers die voor u van belang zijn en bent u op de hoogte van alles wat er speelt in die dossiers. Helaas kunnen wij geen nieuwe gebruikers aansluiten, deze dienst zal over enige tijd de werkzaamheden staken.

De EU Monitor is ook beschikbaar in het Engels.