Hulp als het even tegenzit

Met dank overgenomen van M.M. (Margreet) de Boer i, gepubliceerd op donderdag 17 mei 2012, 1:35.

Nadat de conversatie met de virtuele medewerker niets opleverde, ben ik zelf gaan zoeken op de NS site.

En jawel, op het tabblad Klantenservice kan ik aanklikken 'Hulp als het even tegenzit'. Vervolgens kan ik kiezen voor 'Verlies, diefstal of beschadiging'. Dat gaat goed. De volgende tekst verschijnt:

Bij verlies, diefstal of beschadiging van uw abonnement is het handig voor u als u weet wat er mogelijk is en hoe te handelen. Dit is niet voor alle abonnementen hetzelfde. Op de volgende pagina staan per abonnement de regelingen beschreven. Kijk voor uw abonnement wat voor u van toepassing is.

Een klik op 'Lees meer' levert echter het volgende op:

U zoekt iets op NS.nl?

De pagina die u heeft opgevraagd is niet gevonden.

Wellicht bestaat de pagina niet meer, of heeft u een typefout gemaakt bij het invoeren.

Doe mij nu maar wat hulp voor als het even tegenzit.